Praktisk information

Skal du være udstiller på Det Fynske Dyrskue, så læs med herunder og bliv opdateret på alle de praktiske informationer

Praktisk information til udstillere på Det Fynske Dyrskue

Find os her 

Broløkkevej 2, 5250 Odense SV

Vi holder åbent 

Åbningstider:
Fredag den 7. juni kl. 08.00 – 18.00
Lørdag den 8. juni kl. 09.00 – 18.00
Søndag den 9. juni kl. 09.00 – 16.00

ikon for det fynske dyrskue

Læs generelle betingelser for erhvervsudstillerne her.

Læs mere om mulighederne for medarbejderforplejning her.

Læs de generelle betingelser for fødevaremarkedet her.

Læs mere om mulighederne for medarbejderforplejning her.

Gæstekort fungerer som indbydelse til kunder. Hvert gæstekort gælder for ét besøg, og der er ikke forskel på voksen- og børnebilletter.

Betingelser for brug af gæstekort:

  1. Gæstekort rekvireres forud for dyrskuet eller bestilles i sekretariatet under dyrskuet.
  2. Gæstekort sendes som pdf via mail til jer, så I har mulighed for at sende dem videre via mail til jeres gæster. 
  3. Gæstekort skal printes ud og afleveres ved indgangen.   
  4. Opgørelse over anvendte billetter sker efter skuet og faktureres derefter.
  5. Prisen er 80 kr. per stk. ekskl. moms. Der gælder et enkelt besøg pr. kort for både børn og voksne.
  6. Skriv til dyrskue@fynsklandbrug.dk for bestilling af gæstekort.

Ved hovedindgangen findes et areal, hvor udstillere med tydelig P-tilladelse i forruden, kan parkere gratis. P-tilladelser udleveres kort før dyrskuedagene sammen med øvrig praktisk information.  

Det er for enkelte stande muligt at tilkøbe en parkering på standen. Ved interesse kontakt da sekretariatet for at høre, hvorvidt det er muligt på din stand. 

Tilmeldingen til dyrskuet 2023 åbner til foråret.

Sikkerhed mod smittespredning

Vi gør, hvad vi kan for at undgå smitte på Det Fynske Dyrskue. I enighed med Fynsk Kvæg har vi besluttet, at alle udstillere af kvæg skal fremvise en negativ blodprøve for mycoplasma bovis og salmonella Dublin antistoffer ved ankomst. Læs mere om sundhedsreglerne her.

Transport

Her finder du mere information vedr. transport af dyr. 

Her kan du downloade transportdokument til udfyldning. 

 

Læs mere om mulighederne for forplejning her.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte:

Projektleder for kvægudstillingen, Laurits Rasmussen.

Mail: lar@centrovice.dk

Telefonnummer: 40402349

Projektleder for får- og gedeudstillingen, Kim Lindegaard.

Mail: kimlj85@hotmail.dk

Telefonnummer: 23856812

Se generel praktisk information for udstillere her.

Det er vigtigt for os, at alle udstillere får en god oplevelse. Vi gør derfor altid vores bedste for at facilitere gode forhold både for udstillerne og deres heste.

Læs mere om priser og regler her

Læs mere om Propositioner brugsklasser samt mønstringskonkurrence her.

Læs mere om Raceguider og Showkoordinatorer her.

Læs mere om mulighederne for udstillerforplejning her.

Se staldplanen her.

Transport af dyr

Her finder du mere information vedr. transport af dyr. 
Her kan du downloade transportdokument til udfyldning. 

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte:

Projektleder for hesteudstillingen, Anika Buur Leth.

Mail: abl@fynsklandbrug.dk

Se generel praktisk information for udstillere her.

Tilmeld dig aktiviteter på børnedyrskuet

Du har mulighed for at tilmelde dig fælles morgenmad alle dage. Det giver et fællesskab at samles ved morgenbordet, og det skaber en god stemning blandt de unge udstillere.

Fredag har du mulighed for at deltage i træning af din pony på pladsen inden den officielle åbning kl. 12.00. Det er en unik mulighed for at træne din pony, inden I deltager i mønstringskonkurrencen (valgfrit). Lørdag aften er der dømt hyggeaften. Vi tænder op i grillen og laver byg-selv-burgere.

Tilmeld dig her

Deltag i konkurrencer på børnedyrskuet 

Vil du deltage i konkurrencer på børnedyrskuet, kan du læse mere her. Beskrivelserne i vedhæftede er vejledende. Vi vil tilpasse konkurrencerne efter de givne forhold, såsom vejret, antal deltagere og hensynet til børn og dyr.

Du kan læse mere om metoden for mønstringskonkurrence her.

Du kan læse mere om metoden for kaninhop her.

Du kan læse mere om metoden for kostumespringning her.

Du kan læse mere om metoden for springning her.

Du kan læse mere om metoden for trail her.

Få den fulde oplevelse, overnat på dyrskuet

Som udstiller på børnedyrskue får du muligheden for at overnatte i eget telt på dyrskuets egen teltplads.

Udfyld teltformularen og medbring den på dagen. Tilmelding på forhånd er ikke nødvendig. Download teltformularen her.

Vi tager ikke imod telte efter kl. 21:00 torsdag. Disse telte må vente til fredag. Husk, at ingen telte må sættes op uden godkendelse af Lars Toftdahl, vores camp-boss.

På grund af pladsmangel forbeholder vi os retten til at afvise store telte. Overnatning på teltpladsen er ikke tilladt for voksne. Rygning og brug af åben ild på teltpladsen er strengt forbudt. Læs i øvrigt reglerne for teltpladsen her.

Transport

Her finder du mere information vedr. transport af dyr. 

Her kan du downloade transportdokument til udfyldning. 

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte:

Projektleder for børnedyrskuet, Lars Toftdahl.

Mail: lars@redranch.dk

Se generel praktisk information for udstillere her.

Søg