Ny chef til et af Fyns største events

Har du lyst til at gøre en forskel med din fagligt stærke ekspertise inden for event- og oplevelsesindustrien?

Er du udadvendt, iderig og har du dine ledelses- og salgsfærdigheder i orden? Er du samtidig selvstændig, og trives du i et miljø med kontakt til mange forskellige mennesker?
Så kunne det være dig, vi står og mangler.

Opgaven
Du har ansvaret for at varetage den løbende udvikling af Det Fynske Dyrskue.

Herunder lede, planlægge, koordinere og afvikle Det Fynske Dyrskue samt vores andre initiativer.
Det drejer sig bl.a. om andre sommeraktiviteter, aktiviteter på Dyrskuepladsen med fokus på biodiversitet, et digitalt dyrskue, en skoletjeneste og masser af andre planer for, hvordan vores stærke platform kan anvendes til events året rundt.
Så vi har masser af opgaver, som bare mangler den helt rigtige profil. Derfor er det også afgørende, at du har erfaring fra andre events eller lignende, så du kan svare på disse spørgsmål:
Hvordan sælger vi billetter? Hvordan ansøger vi om tilladelser hos de rette myndigheder? Hvordan udarbejder vi et eventbudget og – i forlængelse heraf – hvordan tiltrækker vi indtægter i form af salg af stande, tiltrækning af sponsorer, fonde og lign.?

 

Konkrete arbejdsopgaver:

  • Strategisk udvikling: Det Fynske Dyrskue er kommet rigtigt langt de sidste år til trods for corona-situationen, men de næste år har vi et stærkt fokus på udvikling. Både ift. selve dyrskuet og ift. andre events. Vi har bl.a. en ny fødevarefestival, som skal sættes i gang i 2022.
  • Daglig ledelse og drift af dyrskuet: Inkl. ledelse af de mange kolleger, som både er ansatte og frivillige, og som gennem et stort frivilligt engagement medvirker til udviklingen og afviklingen af dyrskuet, udarbejdelse af budgetter, ressourceplanlægning, varetagelse af samarbejde med flere eksterne samarbejdspartnere og alle andre, der har en tilknytning til dyrskuet. Herunder skal du tillige varetage selve dyrskuepladsen i samarbejde med Odense Kommune og foreningen bag, Fynsk Landbrugs Eventforening.
  • Planlægning af det store dyrskueevent med typisk 50.000 gæster, hvor du har ansvaret for salg af stande, salg af billetter, sikkerhed, planlægning, program, myndighedsopgaver og meget andet.
  • Endelig skal du være god til at skaffe sponsorer, fundraising og midler til udvikling – dette er afgørende, hvis vi skal arbejde videre med vores mange ideer.
  • Kommunikation ift. medier og varetagelse af samarbejdet med vores kommunikationsbureau.

 

Om dig
Du er en udadvendt, idérig og robust person, der har erfaring med udvikling og afvikling af større events, messer, konferencer eller lignende. Du har flair for det forretningsmæssige perspektiv og du har tillige ledelses- og salgserfaring. Du arbejder selvstændigt, og du trives i et miljø med kontakt til mange forskellige mennesker.
Du behøver ikke at have en landbrugsbaggrund – det er langt vigtigere for os, at du har et godt humør, og du er ikke bange for at tage fat på store som små opgaver. Samtidig skal du have et stærkt personligt drive, ligesom du skal kunne skabe opbakning omkring vores fælles projekt.

 

  • Tiltrædelse hurtigst muligt og senest den 1. august 2022.
  • Ansøgningen skal sendes til: Sekretariatschef, Marianne Neumann på mail: MN@patriotisk.dk
  • Der er ansøgningsfrist den 20. marts.

Ved spørgsmål kan der rettes kontakt til næstformand Lars Iversen på lars@iversen-landbrug.dk /
telefon 23 34 72 20